روزهای دانشجویی

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۶/۱۶
    505

به وقت خاطره بازی

سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۴:۲۲ ب.ظ

سال گذشته وبلاگ یه دختر خانمی رو میخوندم اشتباه نکنم اسمس مریم بود فیزیوتراپی میخوند یهویی چند ماه ننوشت بعد که اومد خبر فوت پدرشو داد:((

یا مثلا وبلاگ یه خانمی رو میخوندم میکروبیولوژی میخوند و استرالیا بود

یا وبلاگ دکتر روژین که چقدرررر مرگشون واسه من یکی سخت بود:(

وبلاگ دکتر خاکستری که اخیرا بستن:(

یا وبلاگ فاطمه که مشهدی بود چندسااال پیش میخوندم که اوشونم ازدواج کردن و دیگه ننوشتن

روزانه های اقای پرستار

...

  • ۹۷/۰۶/۲۰

نظرات (۵)

آخخخخ روژین💔
پاسخ:
:(
اخ چقدر نگران مریمم
هنوز ب روژین و دکتر خاکستری سر میزنم :-(
پاسخ:
هنوز وبلاگش هست؟چون فک میکردم دیگه نمینویسه
منم گاهی به روژین سرمیزنم
دکتر خاکستریم تطیل کردن:(
نه حذف کرد
پاسخ:
:(
هنوزم به اون نفر اولی فکر میکنم.با اینکه دیدم وبلاگشو پاک کرده اما هی دلم میخواد برم سراغش.هنوزم اسکرین شات از صفحه وبش که لوازم مورد نیاز خوابگاه رو گفته بود دارم.خیلی هم دلم می گیره از نبودنش...
پاسخ:
منم خیلیی ناراحتش وتنها چیزی ازش که خیلی تو ذهنم مونده همون پست فوت پدرشه
چقدر گریه کردم واسه دکتر روژین :(
از بچه های بیان من چندسال وبلاگ آقای دنتیست و هدیه بانو رو می‌خوندم جفتشون رفتن ولی بازم به نسبت بچه های بیان اکتیو ترن نسبت به بقیه،وبلاگ نویسایی که بلاگ اسکای بودن یا کوچ کردن به چنل یا تعطیل کردن بلاگفا هم که هیچی :((

پاسخ:
هممون خاطراتی با بلاگفا داریم کا هیچوقت یادمون نمیره