روزهای دانشجویی

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۶/۱۶
    505

پیش بسوی دانشگاه💪

جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۱۹ ب.ظ

در راستای" چگونه وارد دانشگاه شویم" میخوام چند تا نکته رو بگم پس دوستان اهل قلم مهندس دکتر فرهیخته کلا coolهای مجلس خودکار قلم و چندتا برگ noteبیارن کساییم که مثله خودمن😅 ملافه هاتونو (ملحفه)بیارید که قصه داریم

واقعیت ماجرااینکه هرچی فکرمیکنم میبینم کسایی که واسه دانشگاه یه شهر دیگه میرن و خوابگاهی میشن یا خونه میگیرن بهتر میتونن وضیعیت دانشگاه و توصیف کنن ولی خب😒من باید براتون بگم:))

1-ورود به اجتماع بزرگتر:ببنید دانشگاه که میرید همه قشر ادمی و میبینید قرار نیست در نگاه اول از کسی خوشتون بیاد و از یکی دیگه متنفر شید..توی این اجتماع بزرگتر قرار نیست شما دیدگاهتونو واسه همه چیز میکرفون به دست اعلام کنید!پس بهتره یه جاهایی سکوت کنیم

2-نوع پوشش :بازم ببینید شهر به شهر مسئله پوشش فرق داره چه برسه به دانشگاه کلا نصیحتتون میکنم در این زمینه زیاد تو چشم نباشید حتی اگه فکرمیکنید این مسئله زیاد مهم نیست بعدا سعی کنید دو سه هفته اول ببینید بقیه چجورین تا بتونید تصمبم بگیرید...درکل طرق ساده پوشی و شیک پوشی رو پیشه کنید

3-دوست:ببنید اول درباره دوست همجنس باهاتون صحبت میکنم قبل از اینکه وارد این اکیپا(درباره اینام میگم😣)بشید یه دوست صمیمی براخودتون پیدا کنید یکی که مثه خوتون باشه حدالامکان از خودتون چندماه بزرگ یا حتی همسن خودتون باشه(چیزی که من اشتباه کردم و یه78به دامنم خورده😂).قرار نیست توی یکی دو هفته جد و آبادشو دربیارید که طرف بگه "چه فضولیه این"

کم کم از خانوادش بپرسید.سعی نکنید از همون روز اول شوخیای بد و زننده بایکی داشته باشید همه که خوششون نباید بیاد!کم کم شوخی کنید..ها لطفا گیر سه پیچ روی رتبه و اینکه تو پزشکی تهران میوردی ولی نزدی یا اولویت اولت اینجا بود ندید..بزرگ شید فرزندانم..سعی کنید کسیو انتخاب کنید که اشتراکای زیاد حتی ظاهری باهم دارید..درکل دوست دانشگاه رو باید خیلی دقت کرد تو انتخابش...بریم سراغ اکیپ خب خیلی از این اکیپا پایداریشون زیاد زیاد1ماهه..به هر دلیلی میپاچه.. طی اون یکماه اینا هرجایی میخوان برن به صورت کلونی دیده میشن! اما بعدا سایه هم دیگه رو با تیرمیزنن ..درکل یا وارد نشید یا با احتیاط وارد شید

دوست غیرهمجنس:من توی دانشگاه نداشتم😁😁😁درحد اینکه جزوه بنویسیم ولی اگه هدف دیگه دارید من نمیتونم راهنمایی کنم

4-درس:lookقرار نیست مثه دبیرستان بگذرونید مثلا من ترم اول بالاترین نمره بیو شیمی کلاس 

رو داشتم19 ولی ترم دوبا16پاس کردم:))) برعکس مثلا درسی مثه علوم تشریحو ترم اول گند زدم ولی ترم دو بنظر خودم خوب دادم...یا یه مثال دیگه من ترم1 هرهفته اندیشه میخوندم ولی ترم دو به مدتی طولانی کتابمو گم کردم:))))هردو ترمم یه نمره گرفتم😕دستتون میاد غصه نخورید

5-کلاسا:قرارنیست همه کلاساروبرید(این جمله را کسی گفت که تمام کلاس های این دوترمش را رفته بود)خداشاهده مورد بوده حضورغایب میکرده ولی اخرش فقط همون نمره امتحان ملاک بود براش

6-بیرون رفتن:اقا/خانم هفته اول نرید کوه میرید میبینید3نفر بیشتر نیومده ضایع میشید نمیتونید دوماه سرتونو بالابگیرید..کلا سعی کنید بعدیه مدت طولانی برید بیرون

هست دیگه چیزی؟😕

  • ۹۷/۰۶/۳۰