روزهای دانشجویی

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۶/۱۶
    505

شیوه های مخ زنی پارت اول/چالش مبهمم هست

جمعه, ۱۴ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۲۲ ب.ظ

اقاااا بذارین یه چیزی تعریف کنم

من یه ویژگی دارم وقتی میبینم یه دختر و پسری باهم حرف میزنن دلم میخواد ببینم چی میگن درنتیجه حتی شده راهم کج شه ، کلاسم دیر شه حتما باید از کنار اینا رد شم😅

اخرین باری که اینکارو کردم همین هفته بود خیلی محسوس(دقت کنید نامحسوسم نه هااااا محسوس که خودشون فهمیدن😂)رفتم کنار دو نفر ، البته من تو این شرایط کری ثانیه ایی میگیرم و خب شاید20%حرفارو بشنوم 

ولی خب این دفعه با اون10%یی که شنیدم خیلیی حال کردم

دختره به پسره گفت اقای فلانی متاسفانه فکر شما با زمان حرکت نکرده😂😂😂😂😂

ینی قشنگ مشخص بود پسره با شیوه دهه60 رفته جلو

بابا تو متولد دهه70 هستی لااقل میگفتی:من یه لک لک تو خونه دارم شبا برام لالایی میخونه میخوای بیای خونمون ببینیش؟؟😁


+بعدا اضافه شد:چالش مبهم .....من اولین بار مرغ درست کردم خیلیم خوب شد خدانگهدار😎😌

  • ۹۷/۱۰/۱۴