روزهای دانشجویی

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۶/۱۶
    505

شمام از این خاطرات دارین؟؟

چهارشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷، ۰۱:۲۰ ب.ظ

من هنوز استرس اون زمانی که باید واسه امتحان حرفه و فن سر کلاس مدار الکتریکی درست میکردیم و اگه لامپ روشن نمیشد صفر میگرفتیم توی وجودمه


حتی حتی واسه بافتنی معلممون می ایستاد جلومون اگه"یکی زیر یکی رو" میشد "یکی زیر دوتا رو" نمره نمیگرفتیم


همینقدرر وحشتناک بود ماجرا


فکرمیکنید این قبیل ماجراها فقط به راهنمایی و معلم حرفه و فن ختم میشد؟؟

لا لا تا تهههههههه دوره مدرسه بود همرامون

سال چهارم دبیر ریاضیمون واسه هر بحثی یه جزوه کت و کلفت داشت که حتی خودشم گاها بلد نبود در عرض 1 دقیقه حلشون کنه اونوقت واسه هر هفته باید 20-30از جزوشو مینوشتیم ، ننوشته بودی منفی میداد یعنی در این حد وظیفه شناس بود که کل جزوه ها رو نگاه میکرد 

  • ۹۷/۱۰/۲۶

نظرات (۳)

  • همدم ماه
  • من از متن حرفه و فن بدم می آمد 
    ولی عاشق کاردستی ها و ایناش بودم  😁💓
    پاسخ:
    من فقط از اون فصل برقش بدم میومد با بقیش اوکی بودم
    کلا معلمای به چیزی به جز امتحان اعتقاد نداشتن . خدا شاهده روزی رو به یادم ندارم که امتحان نداده باشیم ... واسه همین تکلیف محور و فلان نبودن، فقط با امتحام پاره پوره مون میکردن ...
    آخ قلبم تیر کشید😖
    پاسخ:
    دقیقا یادمه من خیلی از عروسیا رو بخاطر امتحانای راهنمایی از دست دادم
    از بعد امتحان میکروب عملی بی حس شدم دیگه یادم نمیاد امتحان عملیای قدیمی چطور بودن😑😑
    پاسخ:
    الهی بگردم چقدر عملیتون وحشتناک بود😢
    همینجور تو ناخوداگاهت مونده:(((