روزهای دانشجویی

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۶/۱۶
    505

از فضل دوستان تو را چه حاصل؟

دوشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۷، ۰۳:۰۸ ب.ظ

یه چیز دیگم فهمیدم

علاوه بر اون دوستم که الحق و والانصاف لباش شبیه انجلیناست (حالا خودش قبول دار نیستا بهش بگی میزنه تو دهنت)

یکی از دوستام کپ کپ کپ الناز حبیبیه یعنی دقیقاااا هم ترکیب چهرش هم زیره مریزه بودنش

یا مثلا دختر عموم شبیه الناز گلرخه خیلیییییی شبیه همن اینا دوتا

یه چیز دیگم هست یه مدت بود روی مهدیس فود حساس شده بودم همش میگفتم من بدم میاد ازش هم قیافش هم طرز حرف زدنش تا الان یکم بیشتر فکوس کردم دیدم عههه اینم شبیه دختر همسایمونه دقیقااا شبیه همون میگه دوستای عزیزم سلااااام یا اون لحظه ایی غذا رو میذاره دهنش چشماشو میبنده😂😂اصوات جورواجور درمیداره از خودش خلاصه جفتشون توی اغراق کردن یکن یک

قیافه هاشون شبیه همه خیلییی تپلی و سفید

حالا من خودم شبیه کیم؟افرین اورانگوتانای امازون

یه همکلاسیم دارم شبیه صدف بیوتی البته خیلیییی کم کممممممم شاید یه نظر شبیه هم باشن ولی نه زیاد


پ ن:اینستا ندارم این پیجا پابلیکن که میشناسم

  • ۹۷/۱۱/۰۱