روزهای دانشجویی

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۶/۱۶
    505

کار جدید

شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۱۰ ب.ظ

در راستای تحولات میخوام اون پیج کنکوریا بالای صفحه رو پاک کنم و جاش یه چیز دیگه بذارم

اولش میخواستم کتاب و فیلم اینا باشه دیدم من نه کتابخونم نه فیلم بین و خب خیلیاتون این کارو کردین و نیازی نمیبینم من از کارای شما تقلید کنم بعدا اکثر کتابایی خوندم و فیلمایی دیدم معرفی شماها بوده خلاصه این موضوع رفت کنار

اما موضوع بعدی که درنظر داشتم معرفی محصولات بهداشتی و استغفرالله ارایشی بود😂 تا جاهایی یادمه کسی نبوده توی وبلاگ یه صفحه ایی رو به اینا اختصاص بده(دوستان جاهای دیگه هست خودمم میدونم منظورم در سطح وبلاگ نویسیه)اگرم بوده در حد پست و اینا بوده...خلاصه فکر کنم کار جالبی باشه هرچند اگه کسی نخونه و نبینه خودم که دوست دارم! محصولاتیم میگم ایرانی خارجی همه چی هست و سعی میکنم از چیزایی بگم که بتونیم با پول توی جیبی اندک ماهانمون بخریم😅 و خیلی سراغ برندای غیرضروری نرم چون که حتی تخصصش ندارم من چه برسه بیام سیر تا پیاز برندو تحلیل کنم...درضمن خودمم میدونم متخصص پوست و مو نیستم تنها نظری میدم بر اساس تجربه خودم هست که بگم خوبه یا نه

  • ۹۷/۱۲/۲۵