روزهای دانشجویی

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۶/۱۶
    505

با پدیده ایی مواجه هستیم بنام خسوف

چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۵۸ ب.ظ

روز تولدم(مرداد) قراره ماه گرفتگی شه

منم رو بدنم ماه گرفتگی داشتم(چرا میگم داشتم؟؟چون نسبت به بچگیم خیلی کمرنگ یا حتی میتونم بگم بیرنگ شده حالا یا من سیاه تر شدم یام کلا رفته😌)

شاید بگید خب حالا چه ربطی دارن اینا بهم؟ 

عزیزانم ربطی ندارن شاید از نظر شما ولی من به فال نیک گرفتم😏


بعد یه چیز افسانه ایی درباره این ماه گرفتگی هست که میگه توی اون دنیا قبل از این دنیامون کسی که ماه گرفتگی داشته از اون نقطه ماه گرفتگی مرده . خب هم عجیبه هم خیلیییییی غمگین

  • ۹۷/۰۴/۱۳

نظرات (۶)

اون آخرش رو نفهمیدم چی شد؟
پاسخ:
جریان اینکه قبل ار این دنیا وقتی توی دنیای دیگه ایی بودیم کسایی که ماه گرفتگی دارن ، توی اون دنیا از اون نقطه کشته شدن(مردن)
ببین بنظرم همنجور گفتم این قضیه خرافاته
البته اون دنیا ماقبل این دنیا خرافات نیست
  • آمانیتا موسکاریا🍄
  • عجب!
    پس مردادی هم هستی:)
    من مردادی دوست❤️😘
    پاسخ:
    😍
  • آقای برادر
  • به فال نیک گرفتن خوب.
    پاسخ:
    :)
    چه افسانه جالبی
    تولد پیش پیش مبارک:دی❤️
    پاسخ:
    مچکرم😅
  • آنیا بلایت
  • چه هیجان انگیز *-* ♡♡

    پاسخ:
    بلی:)
    چه جالب من هم یه لکه ماه گرفتگی کوچیک وسط قفسه سینه ام داشته ام که الان کمرنگ شده ولی هنوز هستش. احتمالا من اون دنیا با یه تیری،تفنگی چیزی که به وسط قفسه سینه ام برخورد کرده کشته شدم :)
    پاسخ:
    خوشبختم✋
    اینا خرافاته دیگه بنظرم بعد چون جالب بود وخنده دار نوشتم!