روزهای دانشجویی

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۶/۱۶
    505

ادامه502

پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۵۷ ق.ظ

نگفته بودم مامانش چند سال پیش ازدواج کرده

گس وات:)))))))))))))


چند شب بعد شوهر مامانش زنگ میزنه به بابام که چرا خانمتون این مسئله رو به شما گفته:)))))))))))))))))))) تصور میکرده احتمالا اون موقعی که من اوکی بدم باید بابام بفهمه:)))))))) احمقای جذاب


در اخرم کلی تعریف کرده که ایکس خیلی زمین و خونه داره:))))))))))))))))))

بابای منم گفته خداروشکر خدا بیشترش کنه و حرف مال دنیایی رو برای من نزنید اقا بحث مال دنیا شه منو شما خیلییییی متفاوتیم:))))))


پ ن:یادم رفت بگم روزی مامانش اومده بود خونمون به مامانم گفته بود من نمیگم ایکس چی داره چی نداره ولی میتونم بگم هیچ نماز و روزه ی قضایی نداره.والا من سوای مذهب ملاک اول اول اولم شاید انسانیت باشه خب:)))))


در انتها فرمودن ما کلی دکتر دور و برمون هست:)))))))))) -_-

البته اینجور فرمودن که ما دوربرمون دختر دکتر مجرد جذاب ریخته:)))))


اینم هست که خرشون تقریبا از پل گذشته ، بابای من یه کار خیلی خیلی بزرگ در رابطه با شغل پسر اینا انجام داده بود....

++اینه تفاوت دو خانواده ایشون و خانواده پ ، این هست تفاوت بزرگ شدن بین دو فرهنگ متفاوت

  • ۹۹/۱۱/۳۰