روزهای دانشجویی

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۶/۱۶
    505

ناراحت نوشت

سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۲۱ ب.ظ

شاید باورتون نشه ولی هستن آدمایی که موفقیت شما خاری میشه توی چشمشون و دست به هرررررررر نوع حرف و غیبتی میزنن

گفته بودم من غیبت میکنم ولی خداشاهده حرفایی شنیدم فهمیدم بابا حرفای من یکصدم اینام نیستن . هیچ وقت تاحالا نشده از موفقیت کسی ناراحت بشم هییییییچ وقت مخصوصا موفقیتی که بحق بوده و طرف مستحقش بوده . خدا اون همه تلاش منو دید حرفای اینارو هم میبینه آدم جواب هرچیو توی این دنیا نده جواب زبونشو حتما میبینه

دلم میخواست الان یکی بود باهاش حرف میزدم ، گریه هامو پیشش میکردم ، بودنش آرامش بود برام ، قبلا بود ولی دیگه نیست:)

  • ۹۷/۰۴/۲۶

نظرات (۱۳)

  • رومی زنگی
  • عززیزدلم بگردم الهی بیا بغل خودم :***
    پاسخ:
    رومی خییییلی ناراحتم 
    فکر کن گردنشونو مثه زرافه دراز کردن توی زندگی بقیه حرف در بیارن
  • استاد بزرگ
  • حالا شما خوشحال باشین اینا فقط حرف میزنن ...
    ما تو فامیلمون آدم داریم میره زیر آب طرف رو میزنه اونم به ناحق ...
    الله اکبر عجب آدمایی پیدا میشن.
    :)
    پاسخ:
    سلام
    از اینام داریم ولی چون هدف پست نبودن نگفتمشون
    از شر همشون محفوظ باشین
    هر آدمی در سطح شعورش صحبت میکنه :)

    پاسخ:
    و خب عده ایی خودشونو زدن به بیشعوری!
    آخی عزیزم 
    یاد اون پست خواهر نداشتی افتادم 
    من خودم خیلی وقت ها این حس دارم دقیقا مثل الان چ خوب میشد خواهر داشتیم
    پاسخ:
    دقیقا خودمم داشتم بهش فکر میکردم اون لحظه اگه خواهر داشتم لااقل باهاش حرف میزدم سبک میشدم
  • آمانیتا موسکاریا🍄
  • بیشتر موفق شو که حالشون بیشتر جا بیاد! حسودای بدبخت :|
    غصه ی حرفای مردم رو هم نخور :)))
    پاسخ:
    خب من اینقدررر این حرفارو شنیدم امروز دیگه جوش اوردم:(
    کاملا میفهممت و میدونم خیلی سخته
    اما به دلیل پشتش فکر کن! ببین چقدر درگیرتن و نمیتونن پیشرفتتو ببینن
    خوشحالشون نکن
    پاسخ:
    چی بسرمون امده که زندگی منه هفت پشت غریبه واسشون مهم شده
    انگار موفقیت من نون اونا رو اجر میکنه
  • رومی زنگی
  • عزززیزم میدونم چی میگی خیلی سخته دیگه باید تحمل کرد دیگخ ignore شون کن انگار اصلا وجود خارجی ندارن
    پاسخ:
    و چقدر من و حتی ما نادیده گرفتیم این افرادو
    بنظرم یجا باید جوابشونو داد تا حساب کار بیاد دستشون
  • رومی زنگی
  • آره خب واقعا ولی خب یه ضرب المثلی هست که میگه 
    keep your friend close and your enemy closer 
    من خودم متاسفانه نمیتونم جواب بدم ولی تو از خجالتشون دربیا 
    پاسخ:
    اره دقیقا یه مفهومی هم هست همیشه که میگه هوای دشمتتو بیشتر از دوستت داشته باش(یادم نمیاد اوند میگم)
    منم اکثرا تکه میندازم ولی اول دست خدا ولی دیگه بیشتر بشنوم دست بابام میسپرمشون
    نزدن به بیشعوری ؛
    واقعا بیشعورن :)
    پاسخ:
    اینم حرفیه:))
  • رومی زنگی
  • عززیزم دست پدر درد نکنه :)) انشاالله سایه شون بالای سرت باشه سالیان سال 
    پاسخ:
    مرسی عزیزم
    همچنین:))
    یک ذره هم اهمیت نده بذار بمیرن از حسادت
    نبینم ناراحت باشی رفیقم. بخند حوا ببینه :)
    پاسخ:
    حسودای پلاستیکی
    قربونت حواجون:))
  • آقای برادر
  • یک میلی متر بری بالا سریع دوست دارن زیر آب تو بزنن:((
    پاسخ:
    اره
    اصلن بهشون اهمیت نده ..دهن مرمزمو نمیشه بست-__-
    ی جمله خوندم 
    گفته بود یادبگیر یادبگیر قوی باشی،اونم ب تنهایی... 
    قوی باش تیکی:)
    پاسخ:
    به امید خدا