روزهای دانشجویی

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۶/۱۶
    505

بی عنوان

شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۴۵ ب.ظ

شاید باورتون نشه ولی فهمیدم ما نمیتونم تفکر ادما رو تغییر بدیم اینا با همون طرز فکر زاده شدن ، باهاش زندگی میکنن ، خودشون باهاش مشکلی ندارن ولی چون ما مثل خودشون نیستیم روی رفتارشون حساس شدیم..بهتر نیست به حال خودشون رهاشون کنیم و زندگی خودمونو بخاطرشون سیاه نکنیم؟قرار نیست همه باب میل ما عمل کنن که


+دقیقا جمله بالا درباره حرکات خانم"ز" هست حقیقتا فهمیدم وقتی خودش با این اخلاقش مشکل نداره چرا من فوکوس کنم روش بذار همینجور بمونه و وقتی اخلاقش اینجور شد فاصله بگیرم ازش فاصله


قصد دارم دوتا چیز سفارش بدم اما اگه جفتشو بدم 70% یام بیشتر از پولام خرج میشه فقط دعا کنید بگه موجود نیست:دی اونوقت من از خر شیطون میام پایین و دست میکشم

  • ۹۷/۰۷/۱۴

نظرات (۲)

  • رنگارنگ :)
  • بشدت رو مخن...من خیلی حساسم بهشون :|بعضی موقع بخاطر خودمونم ک شده باید بیخیالشون شیم،هر چند سخته...:///
    پاسخ:
    خیلییی سخت فرض کن مثلا یکی باشه حجم زیادی از24ساعتت کنارش باشی
    اگه منم بتونم با اینا که گفتی داخل خودم کنار بیام چقدر زندگی خوب میشه😑
    پاسخ:
    یه حول قوه الهی ایشالله😕