روزهای دانشجویی

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۶/۱۶
    505

I don't care

جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۸، ۰۵:۳۸ ب.ظ

دیروز یکی از اقوام مامانم ازش پرسیده دخترتون درسشو تموم کرده؟
مامانم با حالت تعجب گفته نه من دختر هنوز سال سوممه
بعد گفته مگه دخترتون میکروبیولوژی نمیخونده؟
مامانم دیگه بیشتر تعجب کرده😂توضیح داده نه دندونه
بعد بنده خدا گفته بود یکی بهش گفته دخترتون دوسال!!!!پشت کنکور بوده بعدم میکروبیولوژی قبول شده-_-

خداوکیلی تا چه حدحسادت دیگه؟😂
واقعا من تو زندگیم کاری به این ندارم که فلان قومم چیکار کرده یا نه مخصوصا اگه درسی باشه:/

اینم روی اون حرفایی شنیدم پردیسه و ازاده
حتی شنیدم گفتن پیام نوره😂😂😂😂😂😂😂اینو به خودم گفتن مجبور شدم بگم بابا پیام نور اصلا این رشته هارو نداره،همیطور بگم شهر خودمون اصلا دندون ازاد نداره😕حتی خیلی از این بزرگواران کارنامه و کارت دانشجوییمو دیدن!
باید بگم 3سال از کنکوری بودن من گذشته سرتونو از ماتحتش دربیارین دیگه
  • ۹۸/۰۹/۲۲