روزهای دانشجویی

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۶/۱۶
    505

پست447

چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۴۳ ب.ظ

با مغازه دار خیابونمون دعوام شد:/


اول یه چیز بگم این اقا کلا بی اعصابمه جوری که داداشم میگه ازش نخرید نکنید و چندین بار هم خودم دیدم با این شرکتایی که براش وسیله میارن داره دعوا میکنه:/


خب ماجرا من چیه؟


اقا من چندتا وسیله برداشتم گذاشتم روی پیشخوان بعد هی صبر کردم تا قیمت رو بگه بهم(مثل اکثر مغازه هایی که رفتم)بعد نگاش کردم بهم گفت چیه!!!

گفتم میشه اینارو برداشتم حسابشون میکنید

گف کارتتو بده من تو ذهنم حساب کردم همه مشتریا اول کارتشونو میدن 

منم دیدم اینجوری جوابمو داد گفتم اونا اشتباه میکنن منم باید تکرار کنم؟گف نه کجا اشتباه میکنن اگه اشتباه پولی اتفاق بیوفته میگن

دوباره دیدم ول کن نیست هی میگه هی میگه بهش گفتم بهتر نیست اخلاقتون با مشتریتون ملایمتر باشه و همینجور داشت حرف میزد اومدم بیرون

واقعا احترام سنشو داشتم اگه جوون بود قطعا برخوردم جور دیگه ایی بود

به بابام گفتم امیدوارم یه چیز بهش بگه

و عمررررررا اگه پامو اونجا بذارم دیگه

واقعا مغازه دار باید اخلاق داشته باشه یه سوپر کنار دانشگامون هست میری یه اب معدنی بخری فروشنده کلی تشکر میکنه هی میگه قابلتونو نداره اخرشم میگه روزتون بخیر..ایشونم هست😒

  • ۹۸/۱۱/۱۶