روزهای دانشجویی

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۶/۱۶
    505

پست472

يكشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۰۲:۴۹ ب.ظ

میدونید سختترین کار دنیا تو این برهه زمانی چیه؟

اینکه بخوای اطلاعات غلط خانوادتو درست کنی

اطلاعاتی که منشاش گلین گلین و گیزمیز و پیجای فیک اینستاگرامه

اینقدر من پستای مستانه رو براشون فوروارد کردم اینقدر این بنده خدا به زبون ساده درباره دستکش و الکل صعنتی توضیح داد

اینقدر از جاهای معتبر براشون چیز میز میفرستم..اینقدر هی میشینم چیزای بدردبخوری که میدونم تصور غلطی دارن براشون پیدا میکنم به زحمت با گوگل ترنسلیت ترجمه میکنم

اخرش داداشم میاد میگه دکتر گفته فقط ویتامین سی باید بخورین😔

هی میگن اگه ما بریم بیرون فقط توی ماشینیم😔(این خط رو بابا و داداشم میگن ،مامانم بنده خدا نمیره جایی)

دیگه نمیدونم چیکار کنم هی یاد شادی میوفتم میگف کلی توضیح دادم براشون اخر داییش گفته بزنید فلان شبکه داره سوپ ضدکرونا یاد میده😑

من غبطه خانواده های با فرهنگگگگگگ رو میخورم...احساس میکنم هنوز فکر میکنن من بچم و نباید به حرف من گوش داد


×مرسی بابت جوابتون البته4تا بیشتر نبود😅

  • ۹۸/۱۲/۲۵